Klantervaringen 

"De retraite was voor mij een zinvolle pauze: ruimte maken om stil te zijn, te ervaren en naar binnen kijken - om te weten waar ik sta, wat ik wil, wat ik nodig heb. Katalijn speelt hierin een heldere, krachtige rol. Ze zet een duidelijk kader neer, is volledig aanwezig, luisterend, bevragend, kritisch en tegelijkertijd betrokken. Katalijn mist niks en confronteert - wat je er mee doet, is aan jou. Voor mij werkt het -weken later- nog door, ik heb voldoende handvatten om te blijven ontdekken en veranderen.” José Steenbeek-Hilbrants Compliance Officer Innovation bij ABN AMRO

"Het ResetMoment bracht mij op de eerste plaats oprecht een moment van rust en bezinning in een hectische levensfase met een groot gezin en een baan met veel verandering, verantwoordelijkheden en reuring. Dit gaf ruimte om letterlijk zelf te voelen en te ervaren waar ik op dit moment sta en waar ik heen wil. Die bewustwording gaf mij meer rust en balans om ook ongemakken te ervaren en dit te mogen voelen; en niet direct van alles op te hoeven lossen.” Clarine Corstens Manager (200 FTE) bij GGZ instelling De Bascule

“Doordat tijdens ResetMoment het fysieke geheugen aangesproken wordt, kom je in een andere modus. Ik ben aangenaam verrast door de impact van de drie dagen. Ik sta echt anders in het leven door het verkregen heldere inzicht. Ik word minder geleefd, ik kies zelf waar ik mijn tijd aan wil besteden en waar ik mijn talenten voor wil inzetten. Mijn omgeving reageert ook heel positief op deze verandering, en bevestigt dat mijn gedrag duurzaam veranderd is. Ik kan iedereen het ResetMoment aanraden." Victor Pegels strategisch adviseur bij Heerema Marine Contractors Nederland SE

“Katalijn heeft een uitzonderlijk talent voor het aanvoelen en inzien wat de ander nodig heeft om een stap verder te komen. Hierbij past ze haar stijl 100% aan aan degene voor zich, zonder in te boeten aan confrontatiekracht en eigenheid. De term ‘programma op maat’ wordt vaker gebruikt; tijdens het ResetMoment heb ik voor het eerst ervaren wat er gebeurt als daar echt sprake van is. Wauw. De impact is gigantisch.” Janneke de Boer-Boleij, eigenaar strategisch visueel adviesbureau 'kom tot de kern'

 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
LinkedIn